close

雖然清楚這裡很少人在看,不過還是加減問問看...

 

因為重重考量,我想要幫我家狗購買保暖衣物
但是看遍國內各大小網站,總覺得少了些什麼
昨天靈機一動,去找我們家喜愛的國外品牌網站尋找
果真讓我看到一件非常心動的機能性產品...

以下是產品簡介...

產品名稱:Ruff Wear - Cloud Chaser™ Jacket
01.jpg 

Storm ready: waterproof, windproof, insulating, and breathable.

It's raining cats and dogs outside, and you and your pup are out in it having fun. Rain, snow, and cold change the scenery, but they don't change your best friend's overwhelming need to get outside and go. Pull on the Cloud Chaser and watch your buddy turn into an all-weather adventurer, ready to take on Mother Nature's toughest. After all it's not just the gear you wear, it's what you do in it.

Uses
Wear the jacket year-round. Excels during runs in the rain, chilly morning walks, weekend snowshoeing, snow angel making, chasing spring storm clouds, dashing in the snow, or any active play in inclement weather.

Fit
The jacket is designed to fit snugly in the chest and belly to trap in core body heat. 4-way Lycra® stretch panels allow for an ergonomic fit and a wide range of motion on the most active dog.

Features
●Waterproof DWR (durable water repellent) coating on upper panel to protect from rain, snow and slobber
●Windproof upper panel blocks windchill
●Dupont™ Teflon® coating on lower panel sheds water, snow, and dirt
●Interior bonded-fleece layer insulates dog’s core body heat
●Breathable membrane regulates heat during activity and in warmer temperatures
●3M™ Scotchlite™ reflective trim for visible safety
●High-quality, locking YKK® zipper
●Built with durability in mind: ripstop upper, Teflon® coated lower, and rigorously tested in all conditions
●Machine washable

 

 

一看到soft shell,我幾乎已經下定決心要買這件產品
與其花錢買一些普通布料的外套
倒不如就一次考慮到我們家活動時的場合與天候
人用的soft shell在我們家使用的頻率是非常高的

花了兩天的時間上網搜尋,有個國外網站價格合理許多(74.95 -> 55.00)
我也許會自行由網站訂購,也可能請求美國代購網頁協助
其實衣物輕薄短小,運費也不會太高
只是難得找到這樣的東西,不禁想分享一下~

另外,我也想了很久
狗狗到底需不需要穿衣服
我決定購買的原因是
1.我家狗年紀已經不小,適度保暖對他們來說是必要的
上波寒流來襲,妹冷到哭,拿了一件把拔的冬季排汗衣給她穿,才滿足的去睡覺
2.我們常去山上玩,細雨綿綿時偶爾也會風雨無阻
3.我們家比較冷...
4.我們家是登山器材瘋狂者...
(Duke拔說,買個東西還可以冠冕堂皇的列出那麼多理由...)
(上次買救生衣也有七點理由...)

 

 

過幾天就會正式下訂單,如果有想要省一點點運費的話,請用MSN告訴我囉~
我的MSN是:dog0218@msn.com

另外,想要自行訂購的,我們也可以用MSN分享那個便宜一點點的國外網頁喔~
(對我這次的訂單來說,應該可以省下幾十塊美金喔...)
(不過,我也沒看過實際產品,實品狀況如何...我也沒把握...
所以其實可以等我拿到以後再考慮要不要買...哈~~)
(不過ruffwear的東西嘛...我們家對它是挺有信心的...)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Dukemom 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()